lisahermans.reismee.nl

Ik vertrek naar..

Hoifamilie, vriend of kennis,

Welkom op mijn reis mee blog. Hier wil ik proberen julliemee te nemen naar Nieuw-Zeeland. Voor vier maanden ga ik namelijk in Nieuw-Zeeland, Christchurch op het zuiderlijk eiland, stage lopen bij een zaad vermeerderingbedrijf genaamd Ariki Seed. Na vier maanden stage te hebben gelopen plak ik er nog een vakantie erachteraan voor een aantal weken met waarschijnlijk pap en mam.

Via deze site wil ik jullie zoveel als mogelijk betrekken bij mijn reis. De leuke avonturen, de minder leuke ervaringen, de mooie natuur, de verschillen in cultuur, etc. Zo kunnen jullie precies volgen waarmee ik mij bezighoud en kan ik de verhalen in een keer met jullie allemaal delen.

Laat alsjeblieft een reactie achter, een berichtje via Whatsapp of Facebook kan ook! (al leef ik straks in NZ 12 uur in de toekomst ten opzichte van Nederland)

Groetjes Lisa

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!