lisahermans.reismee.nl

Nog 50 dagen..

Over 50 dagen vertrek ik daadwerkelijk naar Nieuw-Zeeland. Het aftellen gaat bijna beginnen. Het begint nu realistischer, spannender en een tikje enger te worden. Het gaat een fantastische reis worden, daar geloof ik 100% in. Een week voor kerst ontving ik alvast een mooi kerstcadeau. Mijn paspoort met daar in een toegekend werkvisum, yess!! Het is nu dus zeker dat ik NZ zelf in mag en dat ik toestemming heb om er stage te mogen lopen. Enger wordt het aangezien ik meer en meer realiseer dat ik voor een poos het mooie Limburg ga verlaten en mijn familie en vrienden een tijdje niet ga zien. Ja, dat maakt me een beetje verdrietig, tegelijkertijd des te meer reden om veel leuke foto's mee te nemen.

De eerste spullen op mijn paklijst heb ik in de tussentijd aangeschaft: een backpack(handbagage formaat), multifunctionele jas, goede zonnebril, twee NZ stekkers, etc. Nog een aantal spullen moeten nog aangeschaft worden zoals een nieuwe laptop, oordopjes met ruisonderdrukking (tip!), internationaal rijbewijs en een groot koffer.

Mocht je vragen voor mij hebben schroom dan niet om ze hier onder in een reactie achter te laten of mij een persoonlijk bericht te sturen.

Tot de volgende update!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!