lisahermans.reismee.nl

Nog 20 dagen..

Het aftellen is begonnen. Het idee dat ik over drie weken bijna in Nieuw-Zeeland landt (donderdag avond NL tijd oftewel vrijdag morgen NZ tijd) klinkt nog steeds vreemd in mijn oren. Al heb ik na gisteravond een realistischer beeld. Eng en spannend is het nog steeds, maar goed dat gevoel zal de komende tijd niet verdwijnen.

Nu naar gisteravond. Gisteravond heb ik namelijk met Jantina gesproken. Met een lijstje vragen, netjes vertaald naar het Engels, zat ik zenuwachtig klaar voor een Skype gesprek. Het eerste wat Jantina zei was: ‘We kunnen gewoon Nederlands praten hoor’. Pfieuw, dat praat toch net iets handiger. Het gesprek ging in het kort over welke werkzaamheden ik straks bij Ariki Seed wil gaan uitvoeren en over de gebruikelijke huis tuin en keuken onderwerpen.

In het huis van mijn werkgevers Arjen en Jantina Buter krijg ik een eigen slaapkamer. Een badkamer deel ik met twee andere huisgenoten/ stagiaires. Eten doen we gezamenlijk, van alle huis faciliteiten mag ik gebruik maken en ik heb straks beschikking over wifi. Op dit moment werken er zes Nederlandse jongemannen, een Duite jongeman en een Filippijn voor Ariki Seed.

De komende 20 dagen staat er nog vanalles op de planning: allereerst carnaval

Laughing
, mijn stage bij Limgroup in Horst loopt volgende week vrijdag 12 februari ten einde en het weekend voordat ik vertrek staan leuke activiteiten met mijn vriendinnen en met mijn thuis op de planning. Daarnaast zijn de meeste spullen op mijn boodschappenlijstje inmiddels aangeschaft.

Reacties

Reacties

Corrie

Super spannend Lisa vooral voor jou maar ook hier voor het thuis front. ????

JohnvD

Safe travels en veel plezier !
Vergeet niet dat lachen overal ter wereld begrepen word!
So, don't panic, just ENJOY !!

John

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!