lisahermans.reismee.nl

Dag 53

Werkweek numero zeven begon met een leuke opdracht namelijk schilderen. Het heeft niks met mijn studie te maken, al vond ik het erg leuk om een constructie (van 3 bij 4 meter), om een zaadschoningsmachine heen, te schilderen. Verder heb ik me beziggehouden met inderdaad ‘schoffelen’..whoehoe! Afgelopen vrijdag was de deadline van mijn onderzoeksplan. Ik ben erg benieuwd hoe de docent mijn plan gaat beoordelen. Het verslag is vanwege mijn meeloopstage kort en in het Engels. We gaan het zien!

Terwijl ik woensdag middag de tijd had gekregen van Arjen om aan mijn onderzoeksplan te werken zat ik naar mijn favoriete Nederlandse radiozender 3FM te luisteren. De radio dj vroeg of iedereen die luisterde zich wilde melden. Ik dacht ‘laten we eens gek doen’. En ja hoor om vier uur ’s nachts (NL tijd) was ik op de Nederlandse radio haha. De dj vond het jaloersmakend dat ik een bericht had gestuurd vandaar mocht ik geen berichtjes meer sturen. Al wenste hij me wel succes met mijn stage en mijn onderzoeksplan. Ik vond het geweldig.

Vrijdagavond ben ik met een jeugd groep film gaan kijken. Het was erg gezellig om met z’n alle buiten in de kou onder een pak dekens op een groot scherm film te kijken. Al werd in een deel van de film Spaans gesproken wat Duits ondertiteld werd, dus mocht ik het voor de groep naar het Engels vertalen:)

Zaterdagochtend ben ik allereerst heerlijk gaan mountainbiken. Ik vond het heerlijk om ook in NZ mijn sport uit te kunnen oefenen. Het is zeker iets wat ik vaker wil gaan doen in de weekenden of op een vrije dag. ’s Middags ben ik naar de botanische tuinen in Christchurch geweest. De muggen daar hebben prachtige joekels van muggenbulten achtergelaten. In de botanische tuinen heb ik lekker rond gewandeld en een stuk door het stadscentrum. Binnenkort wil ik graag nog naar een aantal musea in de stad.

Zondag ben ik met Dai, de hond, op pad geweest. We hebben een tocht gedaan langs de kustlijn. Eerst ben ik naar Taylor’s Mistake gereden, een baai waar helaas geen honden op het strand mogen. Dan maar vanuit de duinen naar de natuur en de surfers kijken. Vervolgens heb ik een ronde gewandeld bij de Godley Heads. Wat een verschrikkelijke weg erna toe was dat. Een eenbaansweg met rechts rotsen en links de afgrond. Bij een tegenligger moet je hopen dat er een baai in de buurt is. Bij de Godley Heads zijn nog verschillende gebouwen te bezichtigen die NZ heeft gebouwd rond de WW II. Ik wilde nog door rijden naar een aantal andere plaatsen. Doordat de weg erna toe afgesloten was kon ik of ver omrijden of terug naar huis gaan. De schemering zette zich in dus besloot ik om naar huis te gaan en een film avond te houden.

Het was een rustig weekendje om bij te komen en toch nog van alles te beleven. Volgend weekend staat dan eindelijk Kaikoura op de planning. Tevens wil ik mededelen dat ik mijn vorige stage bij Limgroup in totaliteit heb afgerond met een 7,9. In HAS termen een 10. Hoger dan een 8 krijg je niet. Ik ben meer dan tevreden met dit punt:)

Reacties

Reacties

Angelo Nagels

Heel mooi dat je het schilderen leuk begint te vinden(misschien schuilt er wel een kunstenaar in je!)
@ prachtige joekels van muggenbulten achtergelaten; hoe sarcastisch;-)
@Punt bij Limgroup; Perfect!
Ga zo door en laat je niet kisten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!